Savo facebook profilį paleidome 2011. Tada tai buvo visiškai nemokamas kanalas reklamuotis. Vienintelis, kurį galėjome tada įpirkti😀 Instagram gimė 2015. Jau galėjome sau leisti ne tik reklamos, bet ir projektus, kurie yra “nice to have”.
Šiandien komunikacija BIRŽŲ DUONA instagrame vis dar tokia pat kaip prieš 7 metus! Praėjo 7 metai, o komunikacijų specialistai jį vis dar naudoja kaip vieną geriausių lietuviško ig pavyzdžių❤️
Ir tai tikrai ne mano vienos nuopelnas, turim labai kūrybiškus, talentingus žmones, kasdien lydinčius projektą už kadro. Jeigu detaliau: prie šio projekto dirba: projekto vadovas įmonės viduje ir fotografas/copywriteris.
Dažniausiai dirbame su laisvais samdomais specialistais. Yra savo pliusų ir minusų, tačiau man patinka tartis su kūrėju tiesiogiai, man rodos tada darbuose atsiranda daugiau širdies :) bet reikalų irgi yra. Svarbu atrasti tinkamą žmogų ir tai, kas veikia jums. Galbūt tai dull sprektro specialistas in house arba agentūra. Jų jau turime išties puikių platų pasirinkimą.
O aš vakar Venudu organizuotame #SMMDay drauge su Žilvinas Kulvinskis ir Vytautas Kubolis gvildenom komunikacijos social medijoje niuansus.
Prasitesusią diskusiją užkulisiuose net teko tildyti😅🙈
Išvada, kad ir kokia banali: KIEKVIENAM SAVO.
Visgi surašau kelis take outs iš diskusijuos, į kuriuos rekomenduočiau atkreipti dėmesį bet kuriam dirbančiam marketinge su socialine medija:
– Darbuotojai, agentūros, freelanceriai keičiasi. Prekės ženklas – lieka. Kad išlaikyti vientisumą susideliok PŽ guidelines, kuriuose būtų aprašyta viskas, kas svarbiausia komunikacijos vientisumui nuo tono, spalvų, USP, vertybių iki does ir dont’s. Galima įdėti ir kelių TOP postų screenshotus.
– Sukurk aiškų savo auditorijos personažą. Su kuo daugiau smulkmenų ir detalių.
Nuo šeimos, gyvenamojo rajono, aprangos iki mėgstamiausio filmo ar knygos. Kuo smulkiau surašytsi, tuo paprasčiau bus tau pačiam kurti turinį.
– O jei tavo brandas būtų žmogus ir tai būtų jo asmeninis profilis? Gal verta pagalvoti ir apie tai? Social medija yra nuostabus įrankis sukurti tavo prekės ženklui veidą, charakterį, sielą. Sukurk asmenybę, su kuria rezonuotų vartotojas.
– Kalbėjimas su visais prilygsta kalbėjimui su niekuom. Susisiaurink auditoriją.
Ir pripažink sau – visiem neįtiksi, svarbiausia įtik savo targetui.
– Jei žmogus skundžiasi – nuostabu! Blogiau, kai nesiskundžia, o tiesiog nustoja pirkti. Apie skundus daugiau pasakoju čia.
– Neieškok teisybės, kur jos nėra. Ir ne į visus komentarus būtina atsakyti; jei tai žmogaus nuomonė, o ne klausimas, žinoma.
– Mano tradiciniu tapęs – jei negali įpirkti medijos, komunikuok taip, kad medija apie tave kalbėtų pati.
– Jeigu tavęs neveža kuriamas turinys, vargu, ar jis toli važiuos. Ar tau patinka, ką kalba prekės ženklas? Tau neturi tikti, bet turi patikti.
– Na ir tai, ką suvokiau, tiksliau priėmiau, tikrai per vėlai. Viskas šiame pasaulyje jau yra sukurta. Mes taip siekiame būti unikaliausi, kad nuolat laužiam galvą išradinėdami dviračius.
Nebijok ieškoti įkvėpimo kitų darbuose. Pažiūrėk į geriausius, blogiausius, keisčiausius, įdomiausius pavyzdžius: gal gali uždėti jiems savo prekės ženklo toną, spalviškumą, stilistiką? Et voilà! Nekopijuok – įsikvėpk.
Sėkmės formulės nėra. Užtat yra bandymo būdas.
Ir last, but not least: iš reakcijų savo sociale supratau RAUDONAS LŪPAS KARTOSIM😄
Pažvelki, kokią fainą Biržų duonos fotoerdvę sukūrėm!👯♀️